Хто відвідував мій блог?

КОРИСНІ ЦІКАВИНКИ

Щоб мати 

успіх, керівникові необхідно...

1  .     Розробити систему прогнозування.
Планування довготривалих проектів і системи прогнозування бажаних кінцевих результатів дає персоналу можливість бачити мету. Люди йдуть за тим, хто бачить перспективу.
2  .     Створити виконання будь-якої діяльності.
Це означає зосередження на тому, що дійсно має значення і є важливим для виконання роботи саме в цей час.
3  .     Довіряти персоналові.
Довіряйте персоналові. Підлеглі не підуть за Вами, не будуть намагатися зробити щось заради Вас, якщо знатимуть, що Ви в нине вірите. Заслyжіть довіру і довіряйтє іншим.
4  .     3берігати витримку.
Будьте завжди напоготові, уважно ставтеся до всього, що відбувається навколо Вас. Виявляйте свій характер тільки «на лінії вогню».
5  .     ІІостійно вчитися.
Слово завжди краще сприймається, якщо людина розуміється на тому, про що говорить. Тому вчитися, вчитися і ще раз вчитися!
6  .     Заохочувати ризик.
Заохочуйте тих, хто бере на себе відповідальність, хоч вони і припускаються помилок; 
розкріпачуйте творчий потенціал тих, хто працює з Вами.
7  .     3аохочуйте різні думки.
Щоб досягнути максимальних результатів, необхідно створити такий мікроклімат, щоб люди не боялися відверто говорити з Вами.
8  .     Розвивати почуття співучасті.
Стимулюйте особисту ініціативу, відповідальність, та почуття «співучасті» у своїх підлеглих.
9  .     І'оворити правду.
Немає ефективнішого методу залучення працівників до управління й стимулювання ініціативи, ніж повідомлення правди про те, що відбувається, яким чином Ви плануєте досягти мети.
Кожний керівник несе відповідальність, за себе, за команду однодумців, а також за кожного члена колективу, за виконання першочергових завдань і успіх роботи всього закладу.
Обов'язки керівника:
• спонукати штат співробітників до роботи у міру сил і здібностей;
• складати плани і контролювати діяльність, щоб гарантувати досягнення мети;
• підтримувати та ініціювати ідеї, які висувають педагоги;
• делегувати, тобто передоручати завдання, залишаючи за собою більше часу для керування та удосконалення штату співробітників;
• оперативно ухвалювати рішення на допомогу громаді;
• керувати проблемами, не розв'язуючи їх усі, але допомагати команді досягти прийнятих рішень;
• удосконалювати команду, поповнюючи її належними кадрами.

Ефективне керування можливе за допомогою таких засобів:
·        люди;
·         час;
·         площа;
·        фінанси;
·        устаткування;
         ·            інформація.

  Тезаурус менеджера дошкільної освіти

Авторитет  (від лат. autoritas – влада, вплив) – вплив, яким користується одна людина або колектив у різних сферах життя. В основі авторитету – визнання досвіду, знань, моральних якостей та юридичного статусу людини-керівника.
Адаптивне управління -це варіативне поєднання функційуправління й самоуправління, при якому відбувається взаємоузгодження цілей людини й організації та кооперативна взаємодія керівника й виконавців, спрямованого на досягнення вищого ступеня розвитку.
Акместан вищої інтелектуальної та функціональної зрілості.
Акмеологія 
- наука про професійне зростання особистості.
Акцентуація характеру (англ. accentual types of charakter) – поєднання рис характеру, при якому одна або декілька рис набувають сильного, надзвичайного розвитку за рахунок інших та домінують над ними.
Андрагогіка - розділ педагогіки, що вивчає питання стимулювання та спрямування процесів виховання дорослих людей.
Апріорі - незалежно від досвіду; без перевірки, наперед.
Афект (від лат. affektus хвилювання, пристрасть) – сильний та відносно короткочасний емоційний стан (лють, відчай, екстаз), під час якого знижується міра самовладання: дії та вчинки здійснюються в такому стані не за логікою розуму, а за емоційною схемою.
Бюрократія (від франц. bureacratie – панування канцелярії) – ієрархічна система управління, для якої характерне чітке визначення меж компетенції на кожному рівні, прийняття рішень згідно з існуючими законами та правилами.
Валідність (від англ. valid – дійсний, що має силу) – важливий критерій якості тесту, визначає придатність тесту для вимірювання того, що він повинен вимірювати відповідно до задуму.
Вербальні–словесні, мовні форми спілкування.
Воля–властивість характеру людини, що виявляється в здатності свідомо керувати своєю психікою та вчинками в подоланні перешкод.
Вплив–така поведінка керівника, педагога, яка вносить зміни в поведінку, відносини, відчуття оточуючих:співробітників, батьків та дітей. Відомо чотири способи впливу: зараження, навіювання, переконання та успадкування.
Гуманізація педагогічного процесу - концепція, в основі якої знаходиться ідея побудови педагогічної системи на принципах гуманізму з метою створення максимально сприятливих умов для повноцінного розвитку дитини.
Делегування повноважень–уміння керівника розподіляти між заступниками та співробітниками конкретні завдання та відповідальність за їх виконання.
Діяльність–дії та операції, направлені на потребу, мотиви та цілі. Виділяють три основних види людської діяльності: гра, навчання, труд.
Диверсифікація системи освіти -процес розширення системи освіти, що склалася завдяки збільшенню числа типів і видів дошкільних закладів.
Дисциплінаобов’язковий порядок поведінки, що відповідає нормам права та моралі або вимогам організації.
Екзистенціальні потреби (від лат. ex(s)istentia – існування) – потреби, які забезпечують існування людини як біологічної істоти (їжа, житло, безпека...).
Емоції–елементарні переживання, що виникають у людини під впливом загального стану організму та процесів задоволення інтелектуальних потреб.
Емпатія (від грецького empatheia – співпереживання) – розуміння відносин, почуттів, психічних станів іншої особи в формі співпереживання. Емпатійна здатність росте разом з віком і досвідом за умов схожості поведінкових та емоційних реакцій учасників спілкування.
Ентропіяінформаційна невизначеність ситуації.
Ефективне управління -
оцінний показник управління, який визначається шляхом зіставлення результату та витрат на його досягнення.
Ефективність управління–міра досягнення певної цілі та вирішення поставлених задач.
Завдання–предмет рішення, те, що треба зробити для досягнення цілей. Повсякденні завдання пов’язані з оперативною діяльністю (рутина). Проблемні завдання пов’язані переважно з розвитком закладу та вимагають спеціально підготовлених дій для прийняття управлінського рішення.
Здоровий глуздсукупність загальноприйнятих, часто не усвідом­лених способів пояснення та оцінки стадій, явищ розвитку навколишнього світу.
Інноваційна поведінка - дії, яких виявляється особистісне ставлення суб'єкта  до явищ змінного соціуму.
Інноваційний потенціал - здатність створювати сприймати, реалізовувати нововведення, а також своєчасно позбавлятися від застарілого педагогічно недоцільного.
Креативність - стійка властивість людського індивіду, що обумовлює здатність проявляти соціально значущу творчу активність. (Творча, новаторська діяльність).
Менеджер - спеціаліст у галузі управління персоналом.
 Менеджмент - самостійний вид професійної діяльності людей, спрямований на досягнення навчальним закладом, що функціонує в ринкових умовах, певних цілей управління шляхом раціонального використання ресурсів (моральних, матеріальних, інформаційних).
Моніторинг в освіті - безперервне спостереження за певним процесом в освіті з метою виявлення його відповідностібажаному результатові або початковим припущенням.

Немає коментарів:

Дописати коментар