Всі діти народжуються геніями!
Методика раннього розвитку МАКОТО ШІЧІДА
Шановні батьки, колеги, гості моєї сторінки!
Раджу Вам познайомитися з однією авторською методикою.
Це методика Макото Шічіда.
Японський професор Макото Шічіда – творець
популярної в Японії авторської методики раннього розвитку дітей. Його
можна сміливо назвати піонером прискореного навчання дітей, а його методики
навчання популярні не тільки в Японії, але і за кордоном.
Методику японського професора Макото Шічіди багато хто
вважає дивом. Адже малюки, які займаються за
нею, досягають дуже високої планки розвитку. У чому ж справа: в
унікальній програмі або зусиллях батьків?
Вчений вніс величезний внесок у науку і медицину своїми
дослідженнями в сфері вивчення людського мозку. Він буквально зробив
революційний прорив в освіті, який змінив ставлення до дітей, їх розумовим
здібностям і методиці їх навчання.
Вчений Макото Шічіда вивчав
головний мозок людини більше 40 років і дійшов висновку, що ліва і права
півкулі володіють різними можливостями. Перша має короткострокову пам’ять,
постійно стирає зайве, але зате здатна обробляти інформацію з великою
швидкістю. Друга – своєрідний архів, в який потрапляє все, що хоча б краєм очей
бачила людина.
Для занесення інформації в праву півкулю необхідно мелькання,
швидка демонстрація нового матеріалу, який надалі відтворюється у вигляді
зорових образів (візуалізується). Всі отримані дані будуть зберігатися тут
завжди. Завдання лівої півкулі – витягти, обробити і правильно їх
використовувати.
«Коли дитина народжується, її права і ліва півкулі з’єднані
декількома трильйонами тимчасових нервових зв’язків. Якщо в перші три роки
життя дитини вони не використовуються (не заповнюються інформацією), то просто
зникають. Це не означає, що після 3 і 33 років з людиною не потрібно займатися,
але ефект знижується в кілька разів»
Макото Шічіда
Макото Шічіда
Здібності
не з’являються у малюка від занять, вони дані йому з народження, вважає Макото
Шічіда. З іншого боку, вроджені можливості дитини треба підживлювати навчанням.
Без цього вони перейдуть в прихований резерв, а незабаром і зовсім можуть
зникнути.
Які ж якості можна розвивати у дітей до 3 років:
- інтуїцію;
- фотографічну пам’ять;
- вміння моментально рахувати;
- абсолютний слух;
- здатність до мов.
На думку вченого, до
п’ятирічного віку дитини її мозок формується практично повністю, більш точно, до
шести років близько 80% клітин головного мозку вже розвинені. Що дає
можливість у віці до шести років успішно розвивати у дитини швидкочитання,
фотографічну пам’ять, рідкісні музичні таланти і математичні здібності, емпатію
та інтуїцію. Саме в цьому віці дитина відрізняється кращими здібностями до
вивчення мов.
Всі ці навички безпосередньо
пов’язані з правою півкулею. Батьки повинні навчити малюка використовувати її
свідомо (у більшості дорослих воно працює на рівні несвідомого).
Ранній вік – найкращий час для подібного розвитку. Ліва
півкуля у дітей до 3 років знаходиться в підлеглому стані, малюки поки не
вміють мислити логічно. Але це не заважає їм активно використовувати образне
мислення.
З усього вищесказаного можна виділити основні принципи
методу Макото Шічіда.
ПРИНЦИПИ МЕТОДИКИ МАКОТО ШІЧІДА:
-всі діти народжуються геніями;
-вкрай важлива міцний зв’язок між батьками і дитиною;
-домінанта правої півкулі мозку у маленьких дітей являє собою
унікальну можливість для навчання;
-стимулювання дітей повинно проводитися за участю всіх п’яти
органів чуття;
-повторення і послідовність є ключем до успіху в навчанні.
Немає коментарів:
Дописати коментар