Хто відвідував мій блог?

четвер, 29 вересня 2016 р.


   Використання інноваційних технологій під час фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми дошкільного віку у "Дошкільному навчальному закладі (ясла-садок)  № 446 Харківської міської ради»

«Турбота про здоров’я – це важливий труд педагога. Від життєрадісності, бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра в свої сили».                                                                                                                                               В.О.Сухомлинський

        

 Здоров’я дитини – це ні з чим незрівнянна цінність. У дошкільному віці закладається фундамент здоров’я та довголіття, витривалості та стійкості дитячого організму. В Законі України «Про дошкільну освіту» окреслено одне з основних завдань дошкільної освіти – це збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дитини. 

     В змісті дошкільної освіти, який визначено Базовим компонентом передбачено формування основ соціальної адаптації та життєвої компетентності дитини-дошкільника; зазначено, що система дошкільної освіти має забезпечувати: 

 - інноваційний характер освітньої діяльності в дошкільному навчальному закладі; 

 -  використовувати сучасні виховні та навчальні технології; 

 - створювати належні умови для педагогічної творчості; вдосконалювати майстерність педагогів.

      Виходячи із основних завдань та змісту дошкільної освіти наш комунальний заклад "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)  №446 Харківської міської ради» поглиблено працює над проблемою фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми раннього та старшого дошкільного віку з використанням інноваційних технологій.












      Виховуючи у дошкільників потребу до здорового способу життя педагогічний колектив дошкільного закладу здійснює свою діяльність за такими напрямками:

- формування у дітей свідомого ставлення до свого здоров’я, вміння визначити свій стан та самопочуття;

- навчання догляду за своїм тілом, навичками надання елементарної допомоги;

- формування елементарних уявлень про природне довкілля;

- формування звички щоденних фізкультурних вправ;

- розвивання уявлення про будову власного тіла, призначення органів.

Відповідно до вимог Базового компоненту дошкільної освіти інноваційні технології дають змогу проводити оздоровлення дошкільників в цікавих різноманітних формах, які забезпечують: фізичне, соціально-емоційне, духовне, інтелектуальне благополуччя дошкільнят.


   Дитяче плавання - своєрідний масаж для всього тіла. І, звичайно, найголовніше - це радість дитини від спілкування з водою. Заняття у басейні дитячого садка супроводжуються завжди дитячим сміхом, бризками, феєрверком позитивних емоцій. Запрошуємо до нас у гості! Переглянути фото наших счасливих дітей у басейні ви можете у фотогалереї нашого садочка.


1 коментар:

  1. Бассейн в детском саду - это редкость в наши дни. Родители, приводите своих карапузов плавать. Мы Вас ждем. Тренер по плаванию Ольга Алексеевна

    ВідповістиВидалити